1/28/2010

Coses que escolt: Acolyte, de Delphic

A mi, ho reconec -supòs que un "rocker" com jo ho ha de dir així-- m'agrada la música electrònica. Però no tota. N'hi ha que m'embafa, que no em diu res o que no m'agrada gens. M'agraden els grups que la fusionen, amb major o menor grau, amb el rock, o l'indie (ja ho sabeu: allò d'indietrònica, de dance-rock, dance-punk, electro-rock, electro-punk, New rave o nu-rave o com li diguen ara), però també aquells que la fan part d'un so psicodèlic i atmosfèric, siguen o no comercials. Grups, per exemple, com Delphic i el seu disc Acolyte, també nou de trinca. Un grup més del so madchester? No ho sé. Per ventura poren arribar a ser qualque cosa més. Per cert, dia 26 de febrer s'atraquen a Barcelona, a la Razzmatazz. Un bon motiu per fer-hi una escapadeta.
Més coses a:







2 comentaris:

Maribel ha dit...

Jo no hi entenc de variants de música electrònica, però lo que recomanes avui sona molt bé.

Per cert, Kasabian estàn confirmats per al FIB d'enguany.

Sam Inot ha dit...

No pot ser tot; crec que em vendrà ben just el Primavera...